126. ...or should I go

2015.02.23. 19:02

Ülök a Parlamentben, kellemes meleg van. Felhúztam az Iphonomat ébresztőre, hogy 28 perc múlva lelkesen tapsolhassak ismét a vezérszónokunknak – elvileg akkor hagyja abba az előterjesztését egyéni indítványáról. Hehe, az „Ő” egyéni indítványáról, na azért remélem egyszer már átolvasta a szövegét.

A francba, nem lehet így aludni! Gyurcsány a hibás. Nem tudom kiverni a fejemből, ahogy gitároznak. „Should I stay or should I go?” – „menjek vagy maradjak”. Micsoda marhaság! Van még 3 nyugis évem itt a jó melegben, mit ugráljak? Addig még akármi is lehet.

Ez a Némedi biztos bénán csinálta, hogy így elrépázták. Végül is egy profi civil… ááá, egy angol tanár, egy megnyerő… francokat, átlagos, de… közismert. Basszus, kit akarok átverni? Egy kezdő, szürke jóllakott napközis rommá verte az alpolgármestert! Újpesten még kidumáltuk, de ez… Navra 20 százalékából csináltunk mínusz tízet.

Nyugi, annyira nincs gáz! Csak mínusz kilencet. És Lajos is megmondta, hogy nem volt tétje. Majd ’18-ban én jól kampányolok. Igen, én jobban fogom csinálni! Az én körzetem sima ügy.

Mondjuk tegnap még Veszprémről is pont ezt hittem. Basszus, aztán a narancs háttérrel kicsontoz majd engem is egy féllábú postás!

Ki kéne szállni! Upssz! Ugye nem mondtam hangosan? Oké, nem. Azt beszélik, hogy lenne hely egy európai konzervatív pártnak. Lajos, mármint a másik, még talán tenne is bele. Ha időben dobbantanánk páran, egyrészt lenne idő megcsinálni, másrészt imádnák, hogy mi voltunk a Grállovagok, akik nem adták a nevüket ehhez a trágyához. Na jó, mi lennénk azok, akik csak 5 évig adtuk. Kis lépés egy embernek, de… nagy seggbe rúgás járna érte. Ja dehogy, hiszen új pártban már nem ő lenne a főnököm.

Viszont itt lenne még 3 nyugis évem. És lehet, hogy felkanyarodik a grafikon a ciklus végére. Kivéve, ha mások dobbantanak helyettem, basszus, én meg itt maradok, nyomkodhatom a gombot mint egy robot, azok meg fürödnek a dícsfényben, hogy 5 év után valahogy meglett a gerincük. Ők megcsinálják az európai konzervativizmust, én meg ittragadok a leszállóágon.

Ez a Bencsik rohadt gyanús. Tuti ezen van rajta. Ki kellene csinálni! Vagy épp vele kéne új pártot alapítani. Hmmm… De ha rákérdezek, és felnyom? Bukom a 3 évet is!

Basszus! Mit csináljak? Menjek, vagy maradjak? Ááááá! Rohadj meg Fletó, a gitároddal együtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr617208671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása