104 Elkaptuk!

Címkék: bűnözés

2012.09.13. 15:47

-Hovahovahova, héheló!

-Analízis szemináriumra, mér?

-Nocsak, kimegyünk az előadásról, a kicsöngetést meg majd én várom meg?

-Kicsöngetést? Ba5zod, ez egy egyetem!

-Ne beszélj így velem kicspöcs, terrorelhárító vagyok! Bent van még a fegyveres az előadóban?

-Milyen fegyveres?

-Bejelentették, hogy valmi fürdőruhás barom egy parabellummal hadonászik!

-Hát én ilyet nem láttam.

-Nincs semmi követelése?

-Hát, szerintem max egy kollokvium kettes...

-Fürdőköpenyben van bent valaki? Héheló, maguk is ott megállnak, fennforgás van!

-Fogalmam sincs.

-Nem tűnt fel?

-Nem. Reggel szembejött Darth Vader lézerkarddal. Gólyabál környékén nekem Freddy Kruger se lenne gyanús.

-Héottmegáll nem megy sehova! Láttak egy pisztolyos fürdőköpenyest?

-He?

-Nem tud senki semmit? Héheló, az nem egy fürdőköpeny ott magán?

-Ez? Ember, nem láttál még reppert? Pííííísz!

-Baszki álljanak meg, ha így rohangál itt mindenki, akkor még egy Michael Jacksont simán is kiszökik a helyszínről! Héheló, ott a járdán!

- Jacko? Az már meghalt!

-Mi, mégis vannak halottak? Hányat lőtt le?

-Kicsoda?

-A fürdőköpenyes!

-Ember, mit szívtál, és van-e még belőle?

-Na elég volt idióták, nekem itt az a parancsom, hogy vigyek be egy fürdőköpenyes fegyverest, szóval mindenki megfordul szépen, és egykétegykét húz befele vissza a terembe! Maguk is ott okostojás ne nézzél így, nyomás befelé!

-Mi? Egy fegyveres van bent?

-Igen, úgyhogy mindenki, maga is, igen, takarodik szépen befele, vagy megbánja! Személyi motozást eszközölünk, akinél nincs fürdőköpeny, az mehet az Análizés szigorlatára, akinél meg van, az a hűvösre! Maga, ott héhelo, mutasson egy személyit, maga tanu lesz!

-What?

 

Azt hiszitek ez vicc?

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr504775157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása