67. Újrarágva

Címkék: korrupció államadósság

2012.01.10. 11:29

 

- Hé!
- Jajj! Ki beszél?
- Én. A lábamon állsz!
- Ki az az én? És miért van itt ilyen dög sötét?
- Mert egy szekrényben vagyunk. A 16-os csontváz vagyok.
- Melyik?
- A nevem "A be nem tervezett 2010-es ENSZ tagdíj", 1,2 milliárdot érek.
- Á, örvendek! Öhhhm. Te?
- Mond!
- Én is egy csontváz vagyok?
- Ja. Ha jól tudom, te vagy a "Moszkvai Kereskedelmi Székház."
- Igen? Hmmm. Miből gondolod?
- Először is a nyakamig érsz, tehát olyan 1 milliárd lehetsz, másrészt kb. tizenöt púp van a homlokodon, ennyiszer estél már ki a szekrényből.
- Ezért nem emlékszem arra, hogy...
- Hogy?
- Mit hogy?
- Hagyjuk!
- Te, ez itt mi az orromnál?
- A MÁV adósság bokája. Ne piszkáld, mert feldühödik!
- Ó! Bocsánat!
- Hagyd, nem hallja, süket is!
- Miért?
- Olyan öreg.
- Nem tudnánk kicsit arrébb menni, félek, hogy rám lép!
- De rengeteg itt a hely. Amióta kivették azt a bazinagy nercbundát, azóta itt teniszezni is lehet.
- Nercbundát?
- Ja. Úgy hívták, hogy "le nem hívott". Hülye egy név. Állítólag eladták, és "MOL részvénycsomagot" vettek belőle?
- Tényleg, itt aztán van hely bőven.
- Ne hidd! Tavaly megpróbáltak betuszkolni ide egy kisebb aranysziklát, aztán nem sikerült.
- Aranyat, ide? Mekkorát?
- Háromezer milliárdot. Valami "nyugdíjkassza" vagy hasonló neve volt.
- Végül hová tették?
- Na ez egy remek kérdés....
- Te?
- Mi van?
- Ki az a MOL?
- Ne kérdezd, sose láttam! Ebben a szekrényben nem járt még soha. Bár a fia, akit úgy hívnak, hogy "árfolyamveszteség" lehet, hogy egyszer bekerül ide.
- Ki lehet innen kerülni?
- Hát őszintén... Neked?
- Nekem.
- Bár a franc tudja. "Cuslág pályázata" kikerült. De ő egy kis csirkecsontváz volt.
- Mi történt vele?
- Visszafizették. De állítólag nyolc évig máshol hűsöl.
- Basszus, itt van egy pók...
- Micsoda?
- Héhahó! Rám ne lépjetek!
- Te meg ki a csigolya vagy?
- Én vagyok a MALÉV adóssága. Tegnap kerültem ide.
- Várjál... Te nem százmilliárd vagy? Hogy lehetsz egy kitinváz, vazze?
- Százmilliárd, ja. Ki az állam egyik zsebéből be a másikba. MALÉV tartozik, állam követel. Én magam sem tudom mekkora vagyok.
- Szar lehet neked!
- Az.
- Na húzzál el a szekrényünkből kisbogár!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr43533704

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Malév: Szijjártó szerint Gyurcsány a hibás 2012.02.01. 14:22:02

Szijjártó Péter az m1 Az Este című műsorában úgy fogalmazott: a Gyurcsány és a Bajnai kormány hibás döntései vezettek a Malév finanszírozásának ellehetetlenüléséhez.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása