95. Regiszt-ráció

Címkék: választás kétharmad

2012.05.23. 09:41

 

- Szia Gizi, mi baj van? Feldúltnak tűnsz!
- Szia Marcsi, ne is kérdezd! Itt volt Gyuszi bácsi regisztrálni a parlamenti választáshoz!
- Gyuszi bácsi? Az kicsoda?
- A száztizenhetes.
- Ó! Ez hogy lehet? Csak tegnap adtuk neki postára az értesítőt, hogy ma délig jöhet.
- Hát megkapta. A postás Joli elvitte neki.
- A kétszázhatos?
- Igen.
- De ő a felesége, persze, hogy elvitte neki.
- C5ezmeg, Marcsi, akkor ezért... Akkor hiába írtam a borítékra, hogy Vlagyivosztok!
- Ja, Gizi, tudhatnád, hogy ezek a komcsik összepaktálnak. De nem értem, hogy jöhetett ide, hiszen kötelező tüdőszűrési értesítést is kapott ma délelőttre.
- Igen, fel is hívtam a rendelőt, és azt mondták, hogy reggel beállított Zoli, a villanyszerelő, hogy ellenőriznie kell valami trazvesztátort, vagy mit. Az összes időpontot el kellett halasztani.
- Zoli, a négyszázhatvanas?
- Ja.
- Gizi, hát persze, négyhatvanadik Zoli unokaöccse Gyuszi bácsinak. Komcsik ezek, paktálnak!
- Tényleg. Akkor innen fúj a szél. Gyuszi bácsi nagyon akar szavazni. Még az sem érdekelte, hogy kapott egy csekkel ötvenezerről tilosban parkolásért, és csak ma délelőtt tudott volna reklamálni.
- A piros Ladájával?
- Igen. Persze, tisztán előttem van a kép, vagy egy óráig tartott mire mellé fotosoppoltam a táblát.
- Gizi, ne csináld, azt a Zsigulit egy hete eladta a polgármester fiának.
- Upsz! Akkor ezért nem érdekelte az ügy. De én erről miért nem tudok? Miért van még mindig benne az autó az Excelben? Mire tartjuk Sanyikát az okmányirodában? Egy hétig nem bírta lejavítani?
- Gizi, de inkább arról beszélj, hogy Gyuszi bácsi hogyan tudott kijönni a házából? Tegnap a vizesek feltúrták az egész utcát, és a véletlenül a kapujába lapátoltak hatszáz köbméter földet.
- Ja igen, mondta, hogy Pista hátul az udvar felől elhozta traktorral.
- Pista a kilencvenegyedik sor?
- Igen... Tényleg, ezek összejárnak ultizni... Komcsik mind.
- Paktálnak, Gizi. Pistát meg beajánlom az adóosztály figyelmébe, ha erre is van gázolaja. Gyuszi bácsi attól sem rettent meg, hogy a hivatal kapujába kiraktuk a "Vigyázat, radioaktív szennyeződés, gammasugárzás!" táblát?
- Azt mondta, hogy már három rákból ezzel kezelték ki, szóval nem fél tőle.
- A kuvaszt elengedted az udvarban?
- Nyilván, de hozott neki szalonnát, így nem bántotta.
- Basszus, Cézárt is felírom a listára a többi komcsi közé, ő lesz a hétszáznyolcas! Akkor végül regisztrált?
- Muszáj volt. Először azt mondtam, hogy elfogyott a formanyomtatvány, de hozott papírt, és megírta kézzel. Aztán nem találtam a pecsétet. Ő három méterről észrevette a polcon. Azt mondtam, hibás a számítógép, hogy ne kelljen felvinni a rendszerbe, de ő megszerelte a zsinórt, ahol elvágtam.
- Gizi, ha a gépbe is felvitted, akkor azt már elég zűrös lesz törölni.
- Igen Marcsi. Zűrös. Mert íratott átvételi elismervényt, iderángatta az aljegyzőt meg a karbantartót tanúnak, és lefilmezte a procedúrát a telefonjával. Szóval szembe kell néznünk azzal, hogy Gyuszi bácsi szavazni fog!
- Hát igen, ezt buktuk. Úgy kellett volna, hogy a nyírbátori hivatalba küldjük regisztrálni, én megmondtam!
- Ez van. Mindegy, Marcsi, jut eszembe, te már regisztráltál?
- Ó, még nem, adj gyorsan két papírt!
- Kettőt?
- Ja egy nekem, egy meg a sepsiszentgyörgyi Székely Márton bácsinak, most telefonált, hogy regisztráljunk már be neki, hadd ne kelljen idejönnie!

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr854533262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása