41. Nem fenyegetlek

Címkék: jobbik úszt

2011.07.21. 10:28

 

- Halló!
- Halló! Polgármester?
- Igen. Ott ki beszél?
- Én vagyok az aki eldönti, hogy jó lesz-e neked... ugye érted?
- Ó! Drágám, milyen férfias hangod lett. Megfáztál?
- Nem. Kovács vagyok, csezmeg, a képviselő!
- Képviselő úr? Várnál egy pillanatot? Hmmm. Ópen, betesz, bedug, asszongya record. Köszönöm! Nos, miért is hívott engem Mátrakórica polgármesterét a fideszes Kovács képviselő úr, 2011. július 21-én?
- Azt akartam mondani, hogy csalódtam benned Géza!
- Máris? Tegnap választottak meg! Mégis mi a szart tudtam volna csinálni? Ti ott fenn egy éve azt mondjátok, hogy várjunk míg beérik a munkátok, pedig pont annyit csináltatok, mint én.
- Nem a munkádat kritizálom, hanem a hozzáállásodat. Olyanokat írtál rólam a kampányban hogy na. Hogy lusta, alkalmatlan, arogáns, stupis, ...
- Stupid!
- Annak semmi értelme. Meg mit is, hogy egy barom?
- Marha.
- Igen az volt.
- És?
- Mit és?
- Mi a baj ezzel?
- Hogyhogy mi? Hogy írhatsz ilyeneket rólam?
- Arial 12-es betűmérettel. Vagy mire vagy kíváncsi?
- Miért írtad, hogy egy alkalmatlan arrogáns, izé mi az stupakármi barom vagyok?
- Marha.
- Az.
- Nem jöttél el a kampányrendezvényünkre.
- És azért már ilyeneket kell írni? A véderősökére sem mentem el, pedig még ajándék kézigránátot is küldtek.
- Nem. Az ok az volt, ahogy elutasítottad.
- Melyik rész nem tetszett?
- Azt hiszem az, hogy "Csak nem gondolod, hogy a tetves kis tanyád miatt felemelem a seggem a bőrfotelből, te náci rohadék! Asse tudom hol vagytok a térképen, de leszarom, vágod?" Ez a rész volt ami fájt. Konkrétabban az egész, mert pont ennyit írtál, egy betűvel sem többet.
- De azért a stupid erős, volt, Béla!
- Géza.
- Leszarom. Ide figyelj. Nem mondhatod rám, hogy marha vagyok, mert...
- Bocs egy pillanatra, megfordítom a kazettát... köszi, mondjad!
- Hol tartottam?
- Ott, hogy marha vagy.
- Tényleg. Nem mondhatod. Nem tűröm, hogy ilyeneket írjon rólam akárki, mert én nem vagyok akárki, vágod? Én vagyok az, aki megnyomja a gombot ott fenn. Meg aki megmondja, hogy kap-e az utcád támogatást vagy nem. Látod? A szomszéd faluban, az is valami Mártagenya, ott a polgármester szintén mszp-s, és mégis elismerően nyilatkozik a munkámról, és tolom is a zsét oda, már vagy 3 pályázatuk nyert.
- Jobbikos, egy nyert a tizenháromból, és azt írta, hogy egy bólogató elvhű pártkatona vagy.
- Na ugye, ő tud dicsérni, vegyél róla példát!
- Különben?
- Különben a nyamvadt porfészked egy csoffadt petákot nem kap fejlesztésre, hogy megtanuld, hogyan kell Velem beszélni!
- Ez most fenyegetés?
- Dehogy. Ha fenyegetnélek azt mondanám, hogy a főtéren délben hosszában kettéfűrészellek egy rozsdás ventillátorral, te rohadt komcsi!
- Nem vagyok komcsi.
- Értsd rá, így tanították meg tavaly tavasszal, nem merek rajta változtatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr63085628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.21. 12:37:07

Nos, miért is hívott engem Mátrakórica polgármesterét a fideszes Kovács képviselő úr, 2011. július 21-én?"

a dátum jó :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.21. 12:40:57

Bocs egy pillanatra, megfordítom a kazettát... köszi, mondjad!"

ez már modoros, és szájbarágós béna poén.
ez már nem a fentebb stíl

Kicsi Kacsa 2011.07.21. 13:52:44

@tesz-vesz: jó az, ez a marha Kovács sose gondolná, hogy hangfelvétel készül. Annyi esze sincs, mint egy marék lepkének :D

SzaGyu 2011.07.21. 17:53:14

"Értsd rá, így tanították meg tavaly tavasszal, nem merek rajta változtatni."

Szóval Orbán commandante kiadta az utasítást: Mindenki komcsi aki nem velük van és Lézer is megmondta, hogy ... az annyit is ér...

Hát ez van ma. Nagyon büdös már ez a rothadt narancs. FÚÚJJ. Írtózom a bűzétől.

Csomorkány 2011.07.21. 20:16:39

Jó duma, gratula. Nekem a kazettafordítás is tetszett. Ez a Balázs tényleg ekkora barom izé... marha.
süti beállítások módosítása