108. Kész zörej!

Címkék: választás

2012.11.08. 16:29

-Képviselő úr! Volna egy kis probléma!

-Mi volna az, kedves jegyző asszony?

-Hát igazából nem is tudom hol kezdjem... Reggel találtam egy hatalmas katondobozt az asztalomon. Még örültem is, mert azt hittem, hogy egy új hűtőt kaptunk. De nem. Papírral volt tele.

-Ööö, igen?

-Gondolom tudja miféle...

-Hadd ne találgassak!

-Kérvények! Egy láda kérvény!

-Jegyző asszony, az ön szakmájában ilyesmi előfordul...

-Hogy 3 munkanapon belül látogassam meg a választópolgárt az otthonában regisztrálni!

-Öööö? Ja olyan kérvény! De nem csak az idősek és a betegek vehetik igénybe? Mintha úgy szavaztuk volna meg a törvényt. Nem? Bár a tizenhetedik módosító után kicsit összefolytak a dolgok...

-De, úgy. Én elolvastam. És tudja mennyi beteg és idős van a kerületünkben?

-Fogalmam sincs. Folyton bent ülök a Parlamentben, nincs nekem időm a népek egészsége iránt érdeklődni!

-Nos még nem olvastam mind a tizenhétezer-nyolcszáztizenkét kérvényt, de van amit már tisztán látok.

-Megszámolta?

-Muszáj volt, mert átvételi elismervényt kellett aláírnom róla.

-Nem a posta hozta?

-Nem. Kiss Géza, meg a komcsi bérencei végigjárták a kerületet, és mindenkinek beszórtak egy tájékoztató levelet és egy kérvény sablont. Másnap összegyűjtötték. Másként hogyan magyarázza, hogy ennyi egyforma kérvény van, és mindenki vagy öreg, vagy szívbillentyű zörejekkel rendelkezik?

-Mindenkinek ugyanaz a betegsége?

-Igen. Kivéve Gézát, akinek kiújult a lumbágója, amikor felrakta a dobozt az asztalomra. Nézze, képviselő úr! Tiszta sor, ezek a komcsik, így mozgósítanak. Kijátsszák az amúgy zseniális regisztrációs kényszert azzal, hogy engem küldenek minden nyuggerhez, meg komcsihoz. Szívbillentyű zörej? Felhívtam a kórházat, a vizsgálatra a várólistára 2015. januárjára lehet feliratkozni, így nem tudjuk elutasítani a betegséget, mint indokot. Muszáj beregisztrálnom az összeset. Sőt!

-Sőt?

-Kiss Géza kért a szavazáshoz egy mozgóurna kérvény sablont. El tudja képzelni, hogy ez mit jelent? Ezek mind szavazni fognak, és mindegyikhez mi fogunk rohangálni. Kétszer.

-Jegyző asszony, azt hiszem megvan a megoldás! Nincs több probléma!

-Vagyis?

-A kampányban nyugdíjemelést és több kórházat ígérünk! Akkor ezek máris ránk szavaznak!

-De ettől én még végig kell járjam az összes házat a kerületben!

-Öööö. Igen. Probléma?

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr194896708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása