45. Azt nem lehet

Címkék: munka

2011.08.01. 11:38

 

- Hé, te ott?
- Hmmm?
- Figyu, Laci, te vagy az?
- Öhmmm... helló, én vagyok, csak ne kiabálj!
- Öregem, ezer éve nem láttalak... mi van veled?
- Megvolnék, ne kiabálj!
- Mér' ne kiabáljak, bakker, egész évben azt vártam, hogy elkezdődjön a Sziget! METÁÁÁL! Na mesélj valamit Lacikám, mi van veled! Még ott dolgozol a vadkapitalistánál?
- Jajj, ne is mond!
- Mér, mi a baj, tavaly még imádtad, nem?
- De igen, csak azóta életbe lépett az új munka törvénykönyv.
- Na és? Szülni mennél, vagy nyugdíjba?
- Egyik se. Csak bármikor kirúghatnak.
- Nem dolgozol rendesen?
- De. Csak vigyáznom kell a cég hírnevére, nem sérthetem az érdekeit, nem tüntethetem fel hátrányos színben, ilyenek.
- Különben?
- Különben kirúghatnak.
- De ba5zod, a Szigeten vagyunk!
- Akkor is. Munkaidőn kívül is érvényes.
- Ilyen rohadék a főnököd?
- Erre nem válaszolhatok.
- Mé'?
- Kirúghatnak.
- Óóóó. Szopás. Mindegy gyere, meghívlak egy Jégerre!
- Nem lehet. Benne vagyunk egy kampányban, a józan szórakozás lehetőséget hirdetjük. Ha iszom, kirúgnak.
- Ne basz! Cigid van?
- Nincs. Egy füstmentes élet projekt is fut nálunk. Ha rágyújtok, kirúgnak.
- Azért nőzni csak szabad nem?
- Macerás. Van egy keresztény családpolitikai kampány is nálunk, ha megfektetek egy nőt, aki legalább nem a feleségem, akkor kirúghatnak.
- Pasit se?
- Szerinted?
- Ne má! Ilyet! Mit csinálsz akkor itt a Szigeten?
- Hát így nem túl szórakoztató, ez tény.
- Tudod, nem értem. Minek jöttél ide egyáltalán? Abból nem lehet bajod, hogy ilyen anarchista punkokat hallgatsz, mint azok ott?
- De. Ha itt meglátnak, kirúghatnak.
- Áááá. Értem, Lacám, ezért van a fejedbe húzva ez a papírzacskó.
- Igen, de ne kiabálj, felismernek!

A bejegyzés trackback címe:

https://emiksz.blog.hu/api/trackback/id/tr953116435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyfejű 2011.08.02. 20:12:11

Akkor céges bulikon megint lesznek besúgó elvtársak is? Szép új/régi világ, valahol már láttalak.
süti beállítások módosítása